argt telefonsamtal

Efter att ha varit på Rix Fm-festivalen igår, var jag en aning trött i morse. Jag hade ju bestämt mig för att vara duktig den här terminen, och därför gått och lagt mig före tio varje kväll. Igår kom jag inte i säng förrän halv tolv, och det resulterade i en sjukt trött människa på morgonen. Nu, när jag vilat mig lite, ätit frukost och kollat lite på tv, känner jag mig piggare och tänkte faktiskt gå på IV-valet som börjar i eftermiddag.

För ungefär tio minuter sedan fick jag ett argt samtal från Äma, som skrek på mig att jag måste gå till skolan och att jag inte kan vara hemma, och blablablabla.. Så nu ska jag pallra mig iväg till skolan för att gå på en engelskalektion. Engelskaläraren är samma lärare som vi har i svenska, det ämne jag skulle haft 8.10. Följden av detta blir att jag måste hitta på en ursäkt för att jag inte kommer förrän tio över elva. Men det går nog bra. Jag är något av en mästare på att hitta på ursäkter till lärare.

åsikter
Postat av: ehehe...

iv-val? I-VAL! xP

2007-08-31 @ 20:48:53

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0