bdb-beroende?

Bilddagboken är mitt enda intresse på internet, och nu är det nere för kvällen! Det finns inte så mycket mer roligt att göra vid datorn om inte bdb funkar. Det känns ganska meningslöst att sitta här faktiskt, så pass meningslöst att jag till och med skänkte Fjortisstorm en kvart av min dyrbara tid. De människor som hänger där är precis de samma som för tre år sedan, och de ser precis likadana ut som de gjorde då. Det är verkligen tragiskt och jag har tröttnat på dem.

Jag har tröttnat på alla communitys, helgon också! MSN är heller ingenting som gör mig glad, bilddagboken är det enda som funkar nu för tiden, och nu är det nere! Vad ska man göra då? Jag vill inte ens gå in på addictinggames och spela bloons eller pacxon.

Jag tror att jag går och läser en bok eller nåt.

åsikter
Postat av: Sanna

jaa, jag upptäckte att bdb var nere, det suger. :/

2007-08-15 @ 20:21:16
Bloggadress: http://sannakjellgren.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0