elliotts födelsedag

Jag skäms så mycket! Jag missade att uppmärksamma Elliott Smith's födelsedag igår! Sånt glömmer man liksom inte bort. Det enda jag har att skylla på är att jag precis läst ut Harry Potter och var i upprört tillstånd.

Elliott skulle ha blivit 38 år gammal igår. Jag vet inte riktigt vad jag ska säga. Om han skulle vara i livet och jag skulle ha haft chansen att gratulera honom personligen, skulle jag ge honom en stor födelsedagskram. 

Jag vet faktiskt inte vad jag skulle säga till honom om jag träffade honom. Det finns inte riktigt i min värld, att han levt på jorden. Han är så gudalik för mig att han knappt är mänsklig alls.
 
image10
Elliott Smith, 6 augusti 1969-21 oktober 2003

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0