facebook

Vad är detta påhitt? Jag får mail dagligen om att olika personer lagt till mig som vän på den sidan. Jag vet ju inte ens vad det är för något, borde jag också bli medlem?

En person som jag frågat vad det var för något sa att det var som lunarstorm fast internationellt. Låter ju, kul.

åsikter
Postat av: jjfklkj

facebook är skit.

2007-08-19 @ 00:07:43
Postat av: Elin

jag har inte riktigt fattat sidan men det är jättestort i Usa, man kan lägga upp bilder, videor, prata med folk, osv. Typ lunar, bilddagbok, myspace-kombination, fast sämre, iaf innan man fattar

2007-08-20 @ 14:11:47

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0