fas två avslutad

Sommarjobb sommaren 2007 fas två är avslutad sedan igår. Jaha, då ska jag inte jobba mer på Ekbacken. Väldigt tråkigt eftersom jag trivdes så bra där, och de andra verkade trivas med mig också. De här tre veckorna har gått sjukt fort! Vart försvann dagarna?

Jag sa till chefen att jag var intresserad av sommarvikariat nästa sommar och han tyckte det var bra att jag sa det och skrev upp det, så jag finns nog kvar i systemet än. Av honom fick jag också ett fint tjänstgöringsintyg när jag slutade. I det står det bara positiva saker, så det är verkligen något jag kommer ha användning för i framtida jobbsökningar. "Kajsa har tagit ansvar och utfört sitt arbete till full belåtenhet. Hon har fungerat bra i arbetsgruppen och är omtyckt av de boende såväl som personal." Sen står det lite om hur länge jag arbetade och vad jag hade för sysslor.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0