ögoninfektion

Jag blir aldrig frisk. Som grädden på moset har jag nu fått ögoninfektion, det räckte liksom inte med att bara hosta, ha ont i halsen och vara förkyld.

I morse när jag vaknade var mitt vänsteröga helt igenklibbat av nån gul gegga, jag kunde verkligen inte öppna ögat! Ett tag kunde jag inte öppna högerögat heller, som också är infekterat. Jag fick panik och trodde att jag hade blivit blind, men så var ju inte fallet. Mamma som självklart har alla mediciner för olika ändamål hemma, hade ögondroppar att ge mig. Usch vad det sved, ungefär som att hälla nån frätande vätska i ögat. Men nu är det bättre, jag ser inte suddigt längre, är bara något röd i ögonen.

Jag skulle lägga upp en bild på det, men jag hittar inte sladden till kameran!

Det svider.

åsikter
Postat av: M

Vet hur d e å va sjuk. SKIT! varit sjuk i 3 år.. bara i sommar har ja hunnit me bihålsinflamation 3 gånger.. ganska svårt att slå. man få se d positivt att de bara e förkylningsgrejjer typ..

2007-08-26 @ 16:50:33

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0