shoppat

Mamma frågade mig klockan tio i sex om jag ville med till Åhlens. Jag hade inget annat för mig så jag följde med.

Väl hemma igen och följande är inhandlat:
  • Grönrutig "punk"-kjol från Åhlens, 199 kr
  • Svart klänning i A-linje från Åhlens, halva reapriset 64 kr
  • två par svarta leggings från H&M, 69 kr
Det roliga med shoppingen är att jag trodde att klänningen var en tröja, och jag tyckte jättemycket om den för att den var så stor. När jag väl kom hem och provade den igen med ett par leggings under såg jag till min förvåning att det visst var en klänning! Inte konstigt att tröjan var så stor fastän jag köpte den i small. Synd att jag inte upptäckte att det var en klänning när jag var i affären, för nu är den så kort så jag nog inte kommer kunna använda den som klänning. Det är the big (fucking) problem med att vara lång, allt blir för kort!


Cp-pose, men där är tröj-klänningen iallafall!

åsikter
Postat av: M

men ha den som tröjja om d va d
du såg den som... blir säkert jätte fint:) vet du hur d e för mig.. jag har lång överkropp så jag msåte köpa L på munktröjor om ajg itne vill visa magen, å ändå sysn den om ajg sträcker upp armarna:P

2007-08-02 @ 13:59:59
Postat av: Lovisiss

najs! värsta fina ju! :*

2007-10-21 @ 15:02:19
Bloggadress: http://glazegirl.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0