slut på magin

Jag är sjukt missnöjd och besviken på Rowling, ett slut som detta borde inte få skrivas.

När jag läste de sista raderna var VARFÖR? det enda som snurrade i mitt huvud.

Så många frågor som inte fått nåt svar, och så många nya funderingar efter att ha läst de fyra sista sidorna, föreställandes en epilog. Min hjärna kokar av frågor och min Harry Potter-värld har förstörts. Tack så mycket!
Nä! Jag hade verkligen förväntat mig något bättre.

Kapitlet "The Prince's tale" var ändå det mest intressanta och gripande kapitlet i hela Harry Potter-serien. Tårarna bara rann när jag insåg hur fel jag haft. Jag insåg det i och för sig tidigare i böckerna, men ändrade mig igen. Nu skäms jag över att ha trott så illa om en person som verkligen inte förtjänade det.


Dälly, vi måste ses snart och diskutera, för jag hoppas att du har läst klart boken?

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0