3 år sedan

En gång i tiden var jag snygg.
Då var jag även besatt av min webcam, jag har ungefär 5000 bilder på mig själv sedan den tiden. Ego! Jag saknar förövrigt den där tröjan jag har på bilden. Jag köpte den i Thailand, men den blev för liten efter första tvätten.
image156
Ps, har ni märkt att jag blivit lite nostalgisk på senaste tiden?

åsikter
Postat av: äma

du är fortfarande snygg niss :D

2007-12-30 @ 19:50:36
Postat av: Esmeralda

Hörrudu, jag måste hälla med Ämz. Du är fan ASsnygg nu också. Sluta säga så. Vill du att jag ska må sämre?

2007-12-30 @ 20:19:06
Bloggadress: http://ezmeraldas.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0