call in sick

Ja, jag känner mig inte alls bra idag. Efter en febrig sömn på kanske 4 timmar känner jag mig dock lite bättre. Men jag har inte kunnat plugga någon spanska, och jag har prov imorgon. Inte bra alls. Dessutom missade jag ett arbetspass ikväll. Jaja, det var kanske inte så farligt. Det handlar trots allt bara om 3-400 kr mindre på lönespecet. Det värsta med att jag inte kunde gå till jobbet är nog att jag inte kunde sitta och snacka med Sara Rrezarta, min favvo-jobbarkompis (och spilla massor dyrbar arbetstid på). Haha! ; )

image118

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0