Disney DVD-box

Jag såg aldrig på Peter Pan (jag fick en DVD i julklapp) när jag sa att jag skulle göra det eftersom det inte fungerade att spela upp den i min dator. I och med att jag var på tok för lat sist, så laddade jag inte ner VLC som är det bästa uppspelningsprogrammet enligt mig. Det gjorde jag däremot nu, och tittade på den underbara filmen. Jag älskar verkligen Disney, och jag ber om ursäkt att jag tjatar, men jag måste bara få berätta om en grej.

När jag var i Stockholm idag gick jag in på Åhléns city och hittade en DVD-box med ungefär 20 Disney-klassiker. Mitt ha-begär var rätt starkt, men eftersom jag inte hittade någon prislapp, och inte orkade leta efter personal som kunde berätta priset, så köpte jag den inte. Nu ångrar jag mig rätt rejält, för de där filmerna skulle passa RÄTT bra i min bokhylla.
image148
Enligt Discshop, där jag hittade bilden, kostar boxen 1695 kr.

åsikter
Postat av: äma

åh! en sån vill jag ha!

2007-12-27 @ 02:15:06
Postat av: M

det är den garanterat värd!!! vilka filmer var det i? jag ahde velat ha en sånn me astrid lindgren filmer :D kram på söt-kajsis

2007-12-27 @ 12:24:01
Bloggadress: http://mariesmode.blogg.se
Postat av: Esmeralda

Åh, den där såg jag för första gången för någon månad sedan! Skulle vara fin. Men vi har ju redan alla Disneyfilmer som är värda att ha på klassisk video! Det är ännu coolare.

2007-12-27 @ 15:31:26
Bloggadress: http://ezmeraldas.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0