Findus färdigrätter

Vi har alltid ett lager färdigrätter här hemma. Hela frysen brukar vara full utav dem, men idag fanns det bara en kvar. Denna heter "Kyckling Béarnaise" och den verkar lite halvskabbig sådär. Den enda färdigrätten jag faktiskt gillar är "Lövtunn bit", och den är Mmmmmumsig!
Svaret på den frågan som säkert poppade upp i ditt huvud: "Varför lagar du inte mat istället då?"
är följande:

1. Jag kan knappt laga mat
2. Jag är sjuk och orkar inte laga mat
3. Det finns inget att laga mat utav.






Bilderna hittade jag på Findus hemsida.

åsikter
Postat av: Sara

hha sådana är ju inte så goda x)

2007-12-12 @ 16:18:35
Bloggadress: http://www.saraaelisabeth.blogg.se
Postat av: ida

Den där Lövtunn Bit ser god ut! ;-D

2007-12-12 @ 17:39:51
Bloggadress: http://id4h.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0