Firmafest och jesusbussen

Efter att ha repat i två timmar med G & G och Akademiska kören fick jag äntligen skynda bort till jobbet där det var julfest. Det bjöds på öl, vin, lekar och allmänt trevlig stämning. Roligast var antagligen när jag såg att Marcus hade tagit med sig en Onkel Kånkel-skiva och vi satte på Runkbögen Ferdinand. Alla försvann ur rummet en efter en, och kvar satt vi och garvade. Onkel Kånkel in my <3.

När julfesten var slut vid tio, och nästan alla hade gått hem, bestämde Andreas, Leo och Marcus sig för att dra en krogrunda. Jag följde med och hoppades på det bästa, men som jag misstänkte så kom jag inte in. Jag började gå bortåt bussen med min julklapp från chefen Paul i handen. Plötsligt såg jag någon som liknade Ämas pojkvän Adam. Visst var det han, och vi pratade lite för att sedan gå bort till Jesus-bussen. Jag hade aldrig varit inne i Jesus-bussen, men nu fick jag äntligen se vad det var för påhitt. Där borta träffade jag även Älin och Jonna + en massa annat folk. Kul kul!
image130image131
Min julklapp som jag fick. Schysst eller hur!?

åsikter
Postat av: äma

adam hänger JÄMT i jesusbussen ;D

2007-12-16 @ 21:57:08

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0