fullständig lycka

Vilken magisk kväll! Den här konserten smyger sig helt ogenerad in på min topp 5 - bästa konserter.
  1. Turbonegro, Hultan 2007
  2. Lars Winnerbäck, Sporthallen 2007
  3. Asta Kask, Skylten 2006
  4. Gyllene Tider, Eyravallen 2004
  5. Sabaton, Skylten 2006
Jag blev lite besviken över att han inte spelade Söndermarken, men jag är sjukt nöjd ändå. Hugger i sten var bara helt underbar. Det blev en sån allsång att de slutade spela där uppe på scenen. Och när han sjöng Du hade tid, vrålade publiken så mycket att han inte hördes över huvudtaget (jag har det filmat).

Du frågar "Älskade dom dig ikväll?". Jag svarar: "Dom älskar mej bara nu, Den enda som verkligen älskar mej är du". Du frågar "Tog du dom med storm ikväll?" Jag kommer faktiskt inte ihåg Men mina fingrar säger att Linköping var ett segertåg.
Dessa ord hördes knappt. : )



åsikter
Postat av: Esmeralda

Spelade han Kom Änglar? I Norrköping körde han den som allra sista. Han hade inte tänkt göra det, men "låten kom till honom som en gammal räv och påoekade att han faktiskt varit med sedan han drog runt på fritidsgårdarna i Linköping och att man inte kan överge en gammal vän". Shit, vilken feeling i hela lokalen! Alla sjöng med och det var bara käääärlek

2007-12-08 @ 23:55:35
Bloggadress: http://ezmeraldas.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0