gårdagen

Efter att ha varit i skolan begav jag mig till Älin för lite förfest. Det var ganska kul, bara att det var så mycket folk jag inte känner. Efter det hade alla bestämt sig för att åka till nån fest i Hjulsbro med Naziboy. Han hade suttit i fängelse för misshandel och våldtäkt. Jag kände inte precis för att dra dit, så jag, tillsammas med Dällz och Siri, gick till Maricon The Majority Says' replokal. Där hade vi det kul tillsammans med Mattias, Dennis, Tora, Joel och en alldeles för full Lovisa. Jag lärde mig nästan att spela trummor. ; )

Nu ska jag åka till mormor och äta middag eftersom hon fyller år idag. Hon ska få ett exemplar av Glenn o Grabbarnas skiva i födelsedagspresent.

bootilicious
Dellie och Siri är bootylicious.
älin m m
Wille, Oskar och Älin.
mattias o siri
Mattias och Siri.
image102
I'm a popper, yes I am ;)

åsikter
Postat av: Elin

haha, peppigaste bilden på mig haha, men omg siri. Vi drog inte till hans fest, vi drog till en annan som inte var så mkt bättre :P

2007-12-02 @ 22:29:01

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0