hittad på nätet av chefen

Min chef kom in till mig idag och frågade om jag hade lagt ut nåt på nån hemsida som handlade om hans företag. Jag fick en klump i magen och tänkte "shit, vad har jag nu skrivit?". Efter lite diskussion kom vi fram till att han nog råkat surfa in på min blogg. Där ser man! Nu får jag passa mig för att skriva något elakt, haha! ; )

åsikter
Postat av: anna

haha, sånt där brukar jag tänka på oxå att "shit om någon skulle läsa ngt riktigt olämpligt" :D

2007-12-12 @ 21:21:27
Bloggadress: http://youknowme.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0