höga klackar

Jag vill verkligen kunna ha höga klackar eftersom det är så sjukt snyggt! Man får en helt annan figur, och blir riktigt snygg. Benen får värsta slim shape och man känner sig graciös. Problem nr 1: Jag är 10 cm för lång. Problem nr 2: Jag har aldrig haft höga klackar, dvs vet jag inte hur man går i dem.

Ni som är tillräckligt korta för att kunna använda klackar utan att se ut som en jätte ska känna er lyckligt lottade.
image105
Kan jag inte få krympa tio centimeter, så att jag kan få bli lång igen fast enbart med klackar?

åsikter
Postat av: M

Det är klart du kan ha klackar även om du är lång! När jag har klackar (som jag inte heller riktigt kan gå supersnyggt i än) så blir jag längre än Tobbe:P å det är jag redan innan, fast bara pytte:P

2007-12-04 @ 09:19:06
Bloggadress: http://mariesmode.blogg.se
Postat av: Elin

men skit i det kajsa! Du behöver ju inte köpa jättehöga klackar liksom! Långt är snyggt! Vill du ha klackar ska du ha klackar oavsett vad folk tycker! En del klackar ser höga ut fast dom egentligen är ganska låga, find them!

2007-12-05 @ 22:00:55
Postat av: Lina

Jag tänkte också så innan men nu har jag klack mkt oftare. det e snyggt o va så lång. känner mig som en modell. Alla långa modeller har högklackat de ser bara snygga ut..
ialf va stolt över din längd o gå med klackarna med en utsrålande självsäkerhet o självförtroende. its HOT ;)
de som säger nåt annat e avundjuka för de gillar inte att känna sig så korta! haha

2007-12-07 @ 15:37:57

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0