it-krångel igen

Nu blir jag irriterad! På El-gigantens hemsida står det att de ska öppna tjänsten collect @ store efter den 28image153 december. Idag är det den 29e och tror ni att tjänsten är uppe än? Nä!

Här är prylen jag ska köpa iallafall. Den kostar bara 220 kr om man använder sig av den där tjänsten som inte fungerar. Tjänsten fungerar såhär:
Man går in på nätet och beställer en vara, sedan två timmar senare går man till närmaste El-Giganten-affär och hämtar ut den. Priset blir sjukt mycket billigare, och man slipper betala för leveranskostnader.

När jag ändå är på G och irriterar mig över saker, ska jag irritera mig över Expert (ni vet pryl-affären). Jag köpte ju en mobiltelefon där i augusti i år, och när knapparna på den gick sönder efter bara två månader lämnade jag in den på service. De sa att det skulle ta 2-5 veckor, nu har det gått nästan 7! Pappa ringde till Experts kundtjänst för att kolla upp vad de egentligen sysslade med där borta. De slussade runt honom till fyra olika personer innan de kom fram till att de inte hade någon aning. Pappa bad om att få prata med chefen (han kanske vet något?) och de sa att han skulle kontakta oss under dagen. Detta gjorde han emellertid inte, och en arg far och dotter ska idag klampa in på Expert i Tornby för att kräva en ny mobiltelefon. Det är väl inte mer än rätt? Liksom, jag slet hela sommaren för att kunna tjäna ihop till den, och nu har Expert haft den i sitt förvar (nej jag tror inte att de har lagat den) ungefär hälften av tiden jag ägt den.

åsikter
Postat av: Esmeralda

Det är rätt, Kajz!!

2007-12-30 @ 20:23:42
Bloggadress: http://ezmeraldas.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0