julkonsert imorgon

Vi har konsert med skolan imorgon, julkonsert. Jag hoppas verkligen att julstämningen infinner sig efter den. Förutom att jag har lite panik över att jag inte kan stämmorna, har jag också lite smått panik över att jag inte köpt julklappar till alla än. Faktum är att jag bara inhandlat två stycken, till mamma och Lollo. Ehrm, det löser sig!

åsikter
Postat av: ida

Det går säkert jätte bra :)

2007-12-17 @ 15:06:13
Bloggadress: http://id4h.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0