klänning, högklackat och piercing

Det är helt otroligt, jag förstår det knappt själv. Jag har alltså köpt ett par högklackade skor idag! När hände det senast? Ehm, det har nog aldrig hänt. Men kan ni tänka er, jag tycker verkligen att det är så sjukt snyggt med höga klackar, men har inte velat köpa det eftersom jag är så lång. Men nu köpte jag alltså ett par stövlar på Skopunkten med ungefär 5-10 cm klack. Ja, herregud. Jag är chockad över mig själv. Mamma och jag ska dock dela på dem (och jag antar att det är hon som kommer använda dem), men ändå, ett par högklackade skor!
 Jag har även inhandlat fake-piercing på en leksaksaffär här i staden.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0