kristendom?

Jag har tänkt om. Förut föraktade jag kristna personer, jag såg ner på dem och kunde inte för mitt liv förstå hur de tänkte. Nu på senare dar har jag som sagt tänkt om. Jag respekterar att de har en religion, och respekterar deras tankar och värderingar.

MEN! Det finns personer i min närhet som bara är too much. De liksom skryter om att de är kristna. Det enda det pratar om är hur de älskar gud och jesus. Alla deras vänner är kristna och de är födda med ett kors runt halsen. Ungefär 70% av eleverna på min skola är kristna, och då menar jag inte att de är med i Svenska Kyrkan, utan att de verkligen går dit två gånger i veckan och TROR på skiten de propagerar om. Detta gäller inte enbart kristna, utan även muslimer, hinduer osv. Jag kan inte förstå deras tänk, hur de känner att jesus berör dem. No way!
Ursäkta om någon känner sig träffad eller tar illa upp, men detta är min blogg och där får jag skriva vad jag vill.

image116
Mitt egendesignade antikrist-märke förklarar
mina känslor mot extremist-religiösa personer.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0