kyla

Det är jättekallt i min skola. De verkar inte ha råd att ha på elementen eller nåt, jag fryser iallafall som en fjäderlös kyckling.
Efter att ha suttit och pluggat i biblioteket på första våningen (även där mitt skåp är beläget) i den oerhörda kylan, begav jag mig uppåt i byggnaden för att nu sitta i datorsalen. Värmen steg med ungefär fem grader för varje våning jag gick upp till. Nu sitter jag på tredje våning, men skulle jag ta mig ända upp till femte så skulle jag antagligen slippa allt vad kyla heter. Men det får bli en annan dag, nu behöver jag mat.

åsikter
Postat av: emelie

det är kallt i min skola också, som sagt för att skolan inte har råd. dåligt värre ^^

2007-12-11 @ 16:08:46
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0