magsjuka

Det var inte så farligt som jag trodde. Visst var det sjukt äckligt att kräkas, men det  var inte så farligt. Sist jag kräktes var på nyår förra året, och eftersom jag inte var vid medvetandet (nej, det ska inte göras om) så tycker inte jag att den gången räknas. Senaste gången jag kräktes innan det var för ungefär 7-8 år sedan. Jag antar att jag har målat upp en bild över hur äckligt det är, och blivit mer och mer rädd för spyor just för att jag inte upplevt det. Ehm, det jag vill komma till är att det inte var så farligt, men ändå inget jag njuter av. Nu är jag nästan frisk, febern är borta och jag fick i mig lite yogurt till frukost. Jag sitter här och lyssnar på Laura Trenters bok "Testamentet", riktigt bra för att vara en saga ämnad för barn.
image149

åsikter
Postat av: Esmeralda

Laura Trenter är asbra ju. Jag älskade henne när jag var yngre, och skulle lätt kunna älska henne nu.

2007-12-28 @ 12:56:44
Bloggadress: http://ezmeraldas.blogg.se
Postat av: Linda

tack :)

2007-12-28 @ 18:18:29
Bloggadress: http://traiin.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0