Mätt som en propp

Som alltid när man varit hos mormor, har jag nu ätit alldeles för mycket mat. Hon hade gjort ett julbord, och det var jättegott. Felet är bara att man blir så himla mätt.

Jag åkte hem tidigare än mamma och de andra eftersom jag behöver plugga spanska. Jag hade tydligen sett fel på tiden när tåget gick, så jag kom ner till Tranås station en timme för tidigt. Som tidsfördriv gick jag in på Åhléns, och där inhandlades det ett lucia-linne, en viltsvinshårsborste och den senaste Harry Potter-boken på svenska. Jag blev även medlem i Åhléns klubb vilket gav mig en bonuscheck på 50 kr.

image103


åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0