MQ-reklam

Jag insåg idag, när jag såg MQ-reklamen med Måns och Agnes (ni vet den som alla snackar om) för första gången, att Måns är jävligt snygg. Jag har innan tyckt att han är lika töntig som vilken idol-fjolla som helst, men han är ju värsta hetingen! ; ) Särskilt i MQ-reklam när han tittar in i Agnes ögon och sjunger "All I want for christmas is you". Agnes är också värsta snygg och de är sjukt snygga ihop. Jaja, här är reklamen!



åsikter
Postat av: M

snällaaaa... inte du med, jag har sett han utan smink och då är han mindre het än "vanliga" killar! okej, han kan titta-djupt-i-ögonen-grejjen men mer än så är det inte.

2007-12-17 @ 07:36:46
Bloggadress: http://mariesmode.blogg.se
Postat av: emelie

haha, men marie, alla kanske tycker olika? xD dessutom får man väl leva på och tycka han är snygg som han är, tills man har sett honom utan smink (...vilket aldrig lär ske). måns är snyyggg :D

2007-12-17 @ 11:20:45
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se
Postat av: Jocke

han är inte snygg! han är en megatönt... o ful med

2007-12-17 @ 15:41:07
Postat av: äma

men ofta de hånglar!! usch...han är inte snygg heller.

2007-12-17 @ 17:33:43
Postat av: Kajsa

Han är snygg snygg snygg! ; )

2007-12-17 @ 17:34:13
Bloggadress: http://saippuakauppias.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0