När juldagsmorgon glimmar..

.. vill jag inte gå till stallet. Däremot leka med mina julklappar! Mina tre bästa julklappar var:
- Peter Pan DVD, 2 disc specialutgåva (jag ska samla alla Disney-klassiker)
- Sing Star 90's
- Presentkort, 500 kr på H&M
Utöver dessa gåvor fick jag även: mjukisbrallor, skrivbordslampa, strumpor, National Geographics-tidning, tröja och snören som man kan fläta nyckelringar utav. Nu ska jag ta och kika på Peter Pan, ha en fortsatt trevlig jul!

image146

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0