panikångestattacker

Jag klarar inte mer nu. Det är en av de värsta känslorna som finns, och de kommer hela tiden. Jag kan inte få stopp på dem, och de tar över hela mitt liv. Kan någon snälla få detta att sluta?

Kalla dem vad du vill, jag bryr mig inte. Skolsköterskan sa att det kallades panikångestattacker, själv skulle jag mer kalla det inre vredesutbrott som aldrig tar slut.

åsikter
Postat av: äma

:/ du borde kanske uppsöka någon..

2007-12-29 @ 18:40:49
Postat av: M

du vet var jag finns, kom alltid ihåg det! KRAM!

2007-12-29 @ 18:59:50
Bloggadress: http://mariesmode.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0