Simhallen imorgon

Vi ska ha livräddning med klassen. Kul kan tyckas. Jobbigt tycker jag.

Förr har jag aldrig haft något större problem med att visa mig i bikini, men sedan jag slutat träna har jag fått komplex på riktigt alltså! Jag känner mig äckel-fet och skäms för mina dallrande kroppsdelar. Dessutom har jag ingen bikini som gör mig snygg (finns det sådana?).
Nu måste jag rota igenom hela min garderob, som förvisso redan ligger på golvet, efter en bikini. Jag har flera stycken, det gäller bara att hitta någon!
image106

åsikter
Postat av: äma

välkommen till klubben, jag har alltid haft komplex.

2007-12-04 @ 00:44:38
Postat av: M

Du är inte den enda. Det har all,tid varit folk i min klass som missat simningen på gympan. "Mens", "förkyld" osv. dessutom kan jag inte tänka mkig att du har så mkt som dallrar.. du ska se mig efter alla medeciner:/ du ahr dessutom var vältränad för
ca 1 år sen.

2007-12-04 @ 09:18:02
Bloggadress: http://mariesmode.blogg.se
Postat av: Karin

ja men det är kanongott

2007-12-04 @ 10:11:39
Bloggadress: http://karinolofsson.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0