skol(k)a på en lördag

I och med att vi ska ha en Grandios julkonsert den 18 december, var vi stackars elever tvungna att pallra oss till skolan idag, lördag. Jag skolkade det första repet som var kl. 11 med följd att jag "inte kommer få vara med på konserten". My ass, det kommer jag visst få!

Vid halv två hade vi iallafall rep igen och då var jag med. Vi fick ställa upp oss så som vi kommer stå på konserten och jag fick stå bredvid (Sof)ia och Josefine. Ia är tenor och jag är alt. Ia sjunger starkt, väldigt starkt. Jag hör över huvudtaget inte alls vad jag själv sjunger och knappt vad mina alt-kompisar sjunger heller. Jaja, det får gå som det går!

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0