tomtenatta

Jag och min syster var på Tomtenatta på Gränden (galleria i Linköping) ikväll och det var då jag köpte min tröja som jag visade i förra inlägget. Eftersom hon är tolv år, så besöktes självklart Bik Bok. För ovanlighetens skull hittade jag något där som jag gillade, nämligen denna klänning! Jag provade den i svart, och den var såå fin att ha till jul/nyår. Den vita modellen här på bilden ser mest ut som ett nattlinne enligt mig, men den svarta var faktiskt superfin. Det som gjorde att jag inte köpte den var priset, 600 kr. Visst, det är säkert inte alls dyrt egentligen. Men tänker man på att jag aldrig köper klänningar (förutom nu på sista tiden) och allmänt bara handlar på H&M där inget kostar över 500-lappen så var det dyrt. Vi får se, jag kanske köper den senare.
image111
Man kan ta av axelbanden.

åsikter
Postat av: Elin

satsa stort på nyår! partypartyparty, sitter den snyggt på ska du köpa den! Du jobbar ju och har därför råd med den!

2007-12-07 @ 00:33:22
Postat av: emelie

jättefin var den! :) sån vill jag också ha juu ;p haha. vad hade den svarta klänningen för färg på bandet? :)

2007-12-07 @ 01:23:17
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se
Postat av: M

Tack. om bandet är rätt färg kommer den svarta sitta på mig på julafton... om jag e snygg i den förstås... men man kan ju alltid hoppas. letat den "lilla svarta" i ett halvår utan resultat så...

2007-12-07 @ 18:25:45
Bloggadress: http://mariesmode.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0