topp 3 - julkalenderspel

Sedan 1996 har det funnits CD-rom-spel till julkalendern. Man får en ny kod på TV varje dag, och knappar man in den på datorn så får man ett nytt spel. Jag har alla spel som kommit ut, nörd på julkalendern? Javisst! Alla spel har inte varit så roliga, men här är topplistan:
  1. Mysteriet på Greveholm
  2. Julens Hjältar
  3. Kaspar i Nudådalen
Mysteriet på Greveholm är inte ett luck-öppningsspel, utan ett vanligt spel som man ska lösa. Det är sjukt spännande och faktiskt lite svårt än idag. På luck-öppningsspelen fuskade jag alltid genom att klura ut koden till 24e luckan jättetidigt i december, så jag fick tillgång till alla spel på en gång. Det kanske är fusk, men jag såg det som en sport.
Jag fullkomligt älskar julkalendern!

åsikter
Postat av: emelie

hrmpf, nää, det gör inte jag heller... var nog nåt fel på det där jävla testet :P

2007-12-20 @ 21:38:15
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0