topp 3 - julkalendrar

Jag har inte ännu tittat på årets kalender, men min topplista lyder iallafall såhär:
  1. Mysteriet på Greveholm 1996
  2. Jul i Kapernaum 1995
  3. När karusellerna sover 1998
Det var en ganska lätt lista att göra eftersom de flesta julkalendrar som visats har varit rätt kassa, och att jag enbart väljer bland de julkalendrar som visats under den tiden jag levt, 1990-2007.

åsikter
Postat av: Erik

Håller med. Jag fick nyligen se om mysteriet på greveholm, och det vart någon form av filmmaraton, för jag kunde inte sluta se det. De nyare julkalendrarna håller inte måttet helt enkelt, de är bara tråkiga. jag tycker synd om dagens barn, som tvingas se sådan skit egentligen. Och tack för det trevliga inlägget på min blogg. Kul att höra att folk gillar att läsa det jag skriver :)

2007-12-20 @ 09:27:46
Bloggadress: http://relativtmajs.wordpress.com
Postat av: ida

Greveholm var ju lätt bäst:) och sen Sune.. :D

2007-12-20 @ 11:40:34
Bloggadress: http://id4h.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0