Trådlöst internet

.. är bland det kassaste som uppfunnits. Jag får ALDRIG någon connection inne på mitt rum. Liksom, går jag ut i vardagsrummet har jag full mottagning, men här inne funkar det nästan aldrig. På listan över "tillgängliga nätverk" står det att jag skulle kunna ansluta mig till fyra olika nätverk:
  • k4a
  • OnTheAir
  • ZyXEL
  • X-micro
k4a är det nätverk som min far betalar pengar för varje månad, de andra måste vara våra grannars. Men även fast det står att jag har Signal quality: Good mot dem, så kopplar det ändå inte. Detta gör mig sjukt irriterad.

image152Jag får skaffa en sånhär t-shirt som visar hur stark nätverksconnection jag har där jag befinner mig för tillfället.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0