Trerätters middag, någon?

Imorgon, nyårsafton, ska jag Dälly och Äma anordna en nyårsmiddag. Jag ska tydligen stå för maten och ni som känner mig vet ju att jag är jättekass på matlagning. Hmm!

Äma ska baka en tårta till efterrätt så det slipper jag iallafall fixa. Till förrätt hade jag tänkt göra något som kallas kräftskagen, men till huvudrätt har jag fortfarande ingen aning. Jag fick ett tips av min vän och kock Marie på en maträtt, men det verkar alldeles för krångligt för att jag ska klara av det! Det får nog bli snabbmakaroner och köttbullar! ; )
image157
Här är förrätten jag tänkte laga. Receptet och bilden är hämtade från Arla.se.

*vuxenpoäng*

åsikter
Postat av: ida

Nyårsmiddag låter mysigt :)
hehe tack för alla kommentarer, det är så kul :)
Gott nytt år på dig! ♥

2007-12-31 @ 13:37:22
Bloggadress: http://id4h.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0