Tutti Frutti + choco

Har du möjlighet, prova på den! Detta måste vara något av det godaste Fazer kommit med på länge. Det är en blandning mellan vanliga tutti frutti-godisar, tutti frutti passion och alla andra goda tutti frutti-sorter. Utöver detta, har de även stoppat i tutti frutti-godis täckt av ett lager choklad. Mums!
Jag fick en påse i min julklapp från jobbet, och den tog slut på ett litet kick (tutti fruttin alltså), vilket godismonster jag är!
image134
Bilden hittade jag här.


åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0