vi faller som furor

Ja, nu har min andra lillasyster drabbats av vinterkräksjukan. JAG VILL INTE JAG VILL INTE! Alltså nej! Usch, blä!

KRÄÄÄÄÄKS

SPYOR

ILLAMÅENDE

SPYHINK VID SÄNGEN

Jag hatar allt som har med sånt att göra. Seriöst, ni förstår nog inte min rädsla för att drabbas.

åsikter
Postat av: frida

stackars syrra :/ men tur för dig, håll dig borta!

2007-12-23 @ 17:47:58
Bloggadress: http://flics.blogg.se
Postat av: äma

asså hjälp usch!! jag skulle rymma hemifrån eller nåt om jag var du!

2007-12-23 @ 18:38:47

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0