vinterkräksjukan

Det finns en sak som äcklar mig mer än allt annat, nämligen spyor. Jag mår illa och får kväljningar bara någon pratar om det. Jag har liksom minnen från min barndom där folk har pratat om ämnet, och jag sprungit och gömt mig för att inte bli smittad.

Nu är det så att min lillasyster Lovisa har fått vinterkräksjukan! Vi ska fira jul idag här hemma hos mamma, och jag kommer inte på några villkor befinna mig i samma rum som Lovisa. Jag mår rätt illa, men kan inte själv besluta om det är pågrund av allt vin som dracks igår, eller för att jag är smittad. Snälla gud, om du nu finns, skona mig!

åsikter
Postat av: emelie

jag håller med dig till 110%, spyor och ATT spy måste vara det äckligaste som finns. hela känslan innan, under, efteråt... det finns nog inget värre, helt seriöst. (okej, okej, klart det finns, men inte är det mycket). USCH :

2007-12-22 @ 14:11:30
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se
Postat av: emelie

...eh, hela min kommentar kom inte med... skrev att jag hoppas du slipper bli smittad osv, också :P höhö.

2007-12-22 @ 14:12:28
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0