familjen hemma igen

Idag kom familjen hem igen. Jag har saknat dem, fast ändå har det varit skönt att slippa dem. De hade iallafall köpt med sig massor godis och en prickig skjorta till mig. Jag älskar taxfree-godis alltså!

Skjortan jag fick är snygg i tyget, men ful i modellen, så jag funderar på att sy om den. Det är möjligt att det blir misslyckat, men jag ska ge det ett försök. Det är nog i och för sig ganska svårt att sy om den så som jag vill ha den, alltså att ta bort puffärmarna och göra till vanliga raka, men vi får se. Jag får redogöra med någon sykunnig person inom den snara framtiden ..plus att jag faktiskt fick MVG i syslöjd i slutbetygen från nian. Fast jag har tappat ganska mycket känner jag. Det upptäckte jag senast igår när jag satte mig ner för att sy klart en kjol jag påbörjat att skapa. Kjolar är väligt lätta att göra, men jag har liksom inte kvar rutinen på samma sätt som förut.


åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0