femtonde juli tvåtusensju

Idag har jag skapat en så kallad blogg att föra över lite tankar till. Här kan du ju titta in lite då och då för att se vad som händer i mitt liv, vad jag har för åsikter angående den senaste naturkatastrofen i Kenya eller whatever som är värt att tycka något om. Mest intressant just nu är nog att jag har städat på mitt rum och satt upp porrljuset jag köpte på Rusta för evigheter sen, och samtidigt hängt upp min pentagramflagga jag köpte på Hultsfredsfestivalen för fyra veckor sedan.

Min kamera fungerar igen! Den har i och för sig fungerat hela tiden, men mitt minneskort gick sönder. Nu har jag varit på el-giganten och fått ett nytt. Det är väl inte riktigt meningen att korten bara ska hålla två månader? Nu har jag iallafall ett nytt och hoppas på en längre livslängd än det förra.



porrljus

En (sjukt dålig) bild på porrljuset, och om du kollar i spegeln så ser du pentagramflaggan som jag hängde för fönstrena. Detta visade sig vara mycket bättre än att använda rullgardinerna som hela tiden hakar upp sig.

åsikter
Postat av: Peter

ser fint ut kajsa :D.. keep up the good work! (H)

2007-07-15 @ 21:44:04
Postat av: Jocke

mörkt, de ska vara mörkt:D ser nästan lika mörkt o härligt ut som mitt rum haha

2007-07-17 @ 18:35:29
Postat av: äma

tss..vad tror du när det gäller elgiganten liksom?!

2007-07-23 @ 20:23:24

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0