misslyckad färgning

Ja, det blev (som alltid när jag färgar håret) en misslyckad färgning. Hur hade jag glömt bort att det kan bli grönt?
Nu är jag riktigt jävla besviken. På mig själv. Jag lägger upp en bild så ni med får se katastrofen. Man ser inte riktigt det gröna på bilden, men man kan ana hur det ser ut.

Det blir ju kul att gå till jobbet på måndag med GRÖNT hår. Ena veckan oranget, andra grönt.
Eller grå-grönt är det faktiskt.


 
-Min pappa heter Grinchen.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0