nogg.se

Jag var just inne och kikade på en "blogg"-sida som heter nogg.se. Det måste vara världens töntigaste och oseriösaste bloggsida. Nej, jag vill inte ens kalla det bloggsida, mer ett nytt lunarstorm. Alla människor från Katedralskolan i Linköping är medlemmar där. Jag gillar inte att dra alla över en kam, men alla som "är något" på Katedral har en så kallad nogg. Bara namnet är ju ett stort skämt! Vem har kommit på det, ägarens treåriga dotter? I sina noggar skriver de om sina fester och sina så o e r h ö r t  (o)intressanta liv. Jag vill bara spy på dem! Man får ha en egen liten sida med information om sig själv, vad man har för klädstil, intressen, politisk riktning osv.. alla är moderater. Det var i och för sig inget nytt, att Katedralskolan är överbefolkad av überblonda moderatbrudar med för mycket smink och för lite hjärna, men jag tror inte ens hälften har en aning om vad politik innebär. Åh, sånt här retar upp mig något enormt. Inte nog med att de har invaderat bilddagboken.se, nu ska de försöka sig på att skriva blogg också. Jag väntar bara på nästa katastrof..

Jag vill inte att någon jag är vän med ska känna sig träffad, om han eller hon har en nogg.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0