Ny design

Idag har jag gjort om min blogg-design en aning. Det är jättekul med html, fast lite klurigt att veta vad som är vad ibland! Jag hade gjort en rätt snygg bild som jag tänkte lägga upp där jag hade de där töntiga "mode-bilderna" förut (högst upp över texten i bloggen), men det blev fult mot den blå färgen. Om jag gör om bloggen nån mer gång så kanske jag kan använda den bilden, för den blev ganska snygg och "mig". Nu får det stå tomt där tills vidare.

banner
All Star Black Star.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0