problem: mat

Nu har jag faktiskt något att klaga på med att bo helt själv, nämligen mat! Det är ingen som har körkort och åker till affären och handlar åt mig. Jag behöver mat och orkar inte cykla till Ekholmen för att köpa den. Vad lat jag är! Jag är jättesugen på currykyckling med bandspagetti, men jag har ingen bandspagetti eller currysås. Man kan ju förvisso göra sin egen sås, men jag är som vissa kanske redan vet, inget geni i köket. Men provar man inget, lär man sig heller ingenting nytt. Det blir nog att gå in på arlakökets hemsida och leta efter recept! Min pappa brukar gå in på den sidan och hitta tips på jättegod mat som han sen lagar, och jag ska nog följa hans exempel.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0