UNF

Guuud vad skönt det är att bo ensam! Så underbart att inte behöva ta hänsyn till någon. Jag kan breda ut grejer över köksbordet och låta de ligga där tills jag behöver dem nästa gång, inte tills mamma kommer och vill ha bort dem. Jag kan duscha så länge jag vill utan att ha någon bankandes på dörren. Jag kan ha på musik jättehögt och skriksjunga med i texten, laga precis den maten jag vill ha. Mmm.. jag njuter verkligen!

Corren hade en intressant artikel idag om nykterister. Ni som går i klass SP1D kan nog tycka att detta är roligt att läsa: http://www.corren.se/archive/2007/7/20/jang0ieqrvawl3c.xml.
Själv höll jag på att sätta frukosten i halsen när jag såg bilden. Jag vill inte "snacka skit" om mina klasskamrater i min blogg, men det här var bara för kul!

åsikter
Postat av: Skinkan

AHH jag dör varje gång jag ser eller tänker på bilden xD

2007-07-22 @ 00:28:11
Postat av: da qvizt

herreguuuud..

2007-07-23 @ 20:19:17

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0