216, om du har tid över

Efter att ha missar två olika bussar tog jag buss nummer 216 till skolan idag.

Jag kan ju säga som så, att det är inte nån buss man ska ta om man inte har vääldigt gott om tid! Den åkte precis överallt. Och då menar jag verkligen överallt! Inte konstigt att det bara är pensionärer på den bussen. De är väl de enda som inte störs av att de får åka omkring på varenda liten gata som finns i stan.
Det tog seriöst 40 minuter att åka en sträcka som med de vanliga bussarna tar 15. Jag kom försent till skolan. Big time.

Ursäkta för en himla massa snack om bussar på senaste tiden..

åsikter
Postat av: emelie

haha, vi har nåt gemensamt... bussproblem!

2007-11-16 @ 18:54:38
Bloggadress: http://ehmelie.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0