2+2=5

Jag har allvarliga problem med att komma upp på morgonen. Idag ringde klockan 06.30 och jag kom upp 07.45. Då kände jag mig duktig. Skolan börjar 10.00, så jag har gott om tid på mig. Värre blir det när man börjar 08.10. Men, den dagen den sorgen!

Jag har tre lektioner idag: Matte, Engelska och Samhällskunskap. Jag ser fram emot mattelektionen. Whaat! Vad har hänt? Jo, det är så att jag faktiskt fattar. Vi håller på med potenser, och det är ju rena rama barnleken. Jag hann till och med att göra några B-uppgiften i onsdags på lektionen, det har inte hänt sen jag gick i högstadiet!
image97(min skolas logga)

åsikter
Postat av: Anonym

jag vet hahahaha hon e över rolig alltså!: P hahahaah fast fan alltså va ja skulle göra med henne, snorunge:p

2007-11-30 @ 16:15:46
Bloggadress: http://marijak.blogg.se

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0