7 november

Det är den sjunde november idag och vet ni vad det innebär?

Jo, om exakt sex månader fyller jag 18 år! Ett halvår, och sen är jag myndig. Det känns helt otroligt! Ni kan ju gissa vad jag gör den dagen! Klart jag kommer gå på krogen osv, men det nästan allra viktigaste, jag ska pierca mig. Då har inte mina föräldrar någonting att säga till om, och det känns underbart!

När jag var liten hade jag två bästa kompisar, den ena fyllde år den 3 november, den andre 8 november. Det tyckte vi var så kul, för hon som fyllde den 3 november är född 1989, dvs exakt ett halvår före mig, och den andra tjejen som fyllde år den 8 november var exakt ett halvår yngre än mig (och ett år yngre än den andra kompisen).
Synd bara att jag tappat kontakten med båda två.

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0