arbetsdag

Det känns inte som att det var idag jag vaknade upp i Slätmon med dundrande huvudvärk. Att det var idag som jag, Lovisa och Esmi tog oss från Mathildas sommarställe till busshållsplatsen vid halv nio på morgonen. Det var liksom jättelänge sen!

Anledningen till att jag känner så är antagligen att jag har jobbat hela dagen. Jag kan lova er att det var en pina. Tur att Marcus kom in och började jobba vid två, annars skulle jag inte orkat sitta där. Han är så rolig, en sån där person som säger saker som man bara inte kan låta bli att skratta åt.

Kvällen igår blev förövrigt väldigt kul. När jag och Siri äntligen kommit fram till Slätmon vid klockan 23.00 och alla blev så glada kändes det att festen kunde börja! Jag vet inte vad det var med mig. Jag var sjukt pepp hela tiden tills någon gång mitt i natten då vi allihopa fick någon slags känsla att alla känslor skulle komma ut. Alla grät och jag var nog värst. Förlåt för att jag var så löjlig!

Nu blir det nån spelomgång på King.com innan jag ska ta och gå och lägga mig. Godnatt!

åsikter
Postat av: äma

du var inte löjlig nisse! alla var ju likadana:) sånt där är egentligen bra.

2007-11-26 @ 11:31:48

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0