bra reaktioner på extensions

De flesta jag mött som sett mitt nya hår har tyckt att det varit fint. Sånt gör ju mig självklart jätteglad eftersom jag fullkomligt älskar att ha såhär långt hår!

Före                                                                             
image96
Efterimage94


















Vad tycker du är syggast?

åsikter
Postat av: Charming man

Vad ska ni göra på nyår?

2007-11-29 @ 23:20:03
Bloggadress: http://failures.blogg.se
Postat av: Esmeralda

Du är alltid snyggast!

2007-12-03 @ 16:35:09
Bloggadress: http://ezmeraldas.blogg.se
Postat av: Katrin

Jag tycker det är fint med långt hår, men du var nästan finare i ditt eget hår. Brunt klär dig bättre än svart.Tyckte ditt egna hår var jätte fint.
Men du är fin i båda.
Jag har med haft förlängning men tyckte det kändes lite äckligt att ha någon annans hår.

2007-12-20 @ 01:00:00
Postat av: Hanna

Hej, jag funderar också på löshår, men jag vill ha nåt enkelt och du skrev att du har sånt man tar ut på kvällen och sätter i på morgonen. Hur funkar det? Är det riktigt hår? Ser det äkta ut? Vart köpte du det? Mycket frågor på en gång.. ^^ snälla mejla mig ;) [email protected]

2008-04-03 @ 12:12:22

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0