dagens outfit ffs

Jaha, jag ska lägga upp dagens outfit idag. Inte som nåt skämt riktat mot dem som faktiskt gör detta seriöst varenda dag, utan för att visa vad jag har på mig idag. Nämligen: ett par jeans! De är jättesnygga, men jag orkar aldrig ha dem i skolan eftersom de är så tajta. Jag gillar inte tajta kläder. Men, idag har jag studiedag och då passar jag på att "klä upp mig". So, here it is:
image84
Som en protest mot alla posebilder på "dagens outfit" har jag tagit ett sånt här kort (jag har inte någon upplyst helfigurs-spegel).

åsikter

Jag gillar inte en massa spam-kommentarer, så det kan du ju skippa. Men har du något vettigt att skriva får du gärna göra det. Kommentarer och respons på vad man skriver är trevligt.

Först, ditt namn:
Ska du bli ihågkommen?

Här kan du skriva mailadressen om du vill:


..och här din bloggadress:


Skriv så det ryker!

Trackback
RSS 2.0